lamphaak poato????????????????

Voor alle off-topic zaken.
Plaats reactie
Elibert van Dalen

lamphaak poato????????????????

Bericht door Elibert van Dalen »

heb hier een gazelle van mijn overleden opa. heeft lang geduurd hem volledig origineel te maken weer. heb eigenlijk nooit aandacht geschonken aan de lamphaak tot gisteren en hem verwisselde voor de lamphaak met het welbekende gazelle hert. nu kwam daar een lamphaak af van het merk als ik het goed zie. poato? ik heb er nooit van gehoord iemand van jullie wel? hij staat op mp zoiezo. hier foto>

Afbeelding
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
HJvMontfort

Re: lamphaak poato????????????????

Bericht door HJvMontfort »

Elibert van Dalen schreef:heb hier een gazelle van mijn overleden opa. heeft lang geduurd hem volledig origineel te maken weer. heb eigenlijk nooit aandacht geschonken aan de lamphaak tot gisteren en hem verwisselde voor de lamphaak met het welbekende gazelle hert. nu kwam daar een lamphaak af van het merk als ik het goed zie. poato? ik heb er nooit van gehoord iemand van jullie wel? hij staat op mp zoiezo. hier foto>

Afbeelding
Ik ben het er mee eens dat het een lamphaak is, wat het op uw Gazelle doet...
Geen idee!
opzoek naar een Phoenix van het eerste uur
Elibert van Dalen

Re: lamphaak poato????????????????

Bericht door Elibert van Dalen »

dat weet ik ook niet, er was wel veel geknutseld aan de fiets van mijn opa. vandaar dat hij nu weer voledig origineel is...
uw mag wel je zeggen hoor voel me anders zo oud!!
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
Plaats reactie