RIH Sport, Joco Super Sport of Gazelle Sport Licht te koop?
RIH Sport, Joco Super Sport of Gazelle Sport Licht te koop?
Als iemand nog een leuk exemplaar te koop heeft, hou ik mij aanbevolen. Liefst met het nodige opknapwerk en uitgevoerd met velgremmen en sturmey archer versnelling. De RIH zou ik heel graag vinden in de blauwe kleur zoals op de geleende foto te zien is. Wat betreft een Joco of Gazelle is de kleur voor mij minder belangrijk. Alvast dank voor eventuele reacties!
Re: RIH Sport, Joco Super Sport of Gazelle Sport Licht te koop?
Hallo Gronam2.
momenteel ruim ik een deel van mijn verzameling op.
Ik heb nu op MP een Gazelle Sport Licht te koop staan, uit 1963.
Ben ook in bezit van een sixties Rih-Sport; wel met huret 4 speed derailleur versnelling.
Ook heb ik nog een Batavus Grand Tourist uit 1965.
"helaas" zijn het niet allemaal opknappers, dus het bod moet wel conform waarde zijn.
Stuur maar een PB als je interesse hebt.
momenteel ruim ik een deel van mijn verzameling op.
Ik heb nu op MP een Gazelle Sport Licht te koop staan, uit 1963.
Ben ook in bezit van een sixties Rih-Sport; wel met huret 4 speed derailleur versnelling.
Ook heb ik nog een Batavus Grand Tourist uit 1965.
"helaas" zijn het niet allemaal opknappers, dus het bod moet wel conform waarde zijn.
Stuur maar een PB als je interesse hebt.
-----__o-........................__-o
---` \ <,~....................` \ <,-
--('_)/ ('_).................(.*.) / (.*.)
Jacques: fietse & genietse.
---` \ <,~....................` \ <,-
--('_)/ ('_).................(.*.) / (.*.)
Jacques: fietse & genietse.
Dag berkers41, Dank voor je snelle reactie. De Gazelle spotte ik al op Marktplaats. Prachtige fiets. Mijn interesse gaat uit naar de RIH. Het lukt mij niet via dit forum een mail te sturen, dus bij deze mijn mailadres voor direct contact: onno@walgien.nl Ik kijk uit naar je reactie. Hartelijke groeten, Onno
Voor zulke fietsen ben je bij Jacques aan het juiste adres.
Mocht het niet lukken dan overweeg ik misschien wel om deze Gazelle Sport Licht aan te bieden.
Mocht het niet lukken dan overweeg ik misschien wel om deze Gazelle Sport Licht aan te bieden.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Dag Onno,Gronam2 schreef: ↑22 feb 2022, 23.00 Dag berkers41, Dank voor je snelle reactie. De Gazelle spotte ik al op Marktplaats. Prachtige fiets. Mijn interesse gaat uit naar de RIH. Het lukt mij niet via dit forum een mail te sturen, dus bij deze mijn mailadres voor direct contact: onno@walgien.nl Ik kijk uit naar je reactie. Hartelijke groeten, Onno
Berichten sturen lukt nu wel, toch?
groeten,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Dag Maarten,
Dat lukt inderdaad prima sinds ik lid ben van deze vereniging. Ik heb al met veel aandacht de schitterende documentatie gelezen zoals links en rechts te vinden is. Waarvoor nu al dank.
Hartelijke groeten,
Onno Walgien
Dat lukt inderdaad prima sinds ik lid ben van deze vereniging. Ik heb al met veel aandacht de schitterende documentatie gelezen zoals links en rechts te vinden is. Waarvoor nu al dank.
Hartelijke groeten,
Onno Walgien