Even voorstellen

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Paul Guldentops

Even voorstellen

Bericht door Paul Guldentops »

Hallo fietsliefhebbers,
Ik ben Paul, dit jaar ben ik 65 jaar,een gelukkige belg die al bijna heel zijn leven met fietsen bezig is.Ik hoop via deze weg mijn ervaring te kunnen delen met andere liefhebbers maar ook nieuwe dingen te ontdekken.Mijn verzameling bestaat uit een hoge bi,enkele safetys,belgische cardanfiets,oude belgische fietsen maar wel liefst va voor 1930.Verder verzamel ik mooie onderdelen en allerlei reklame objecten gerelateerd met fietsen.Zit U met een vraag of zoekt U info ,misschien kan ik U helpen.

grt Paul
maartenB

Re: Even voorstellen

Bericht door maartenB »

Beste Paul,
Welkom hier!!
groet,
Maarten
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
asterduc

Bericht door asterduc »

dag Paul en welkom op het forum.

Ik denk dat het zo langzaam tijd begint te worden dat de vereniging gaat overwegen om ook www.oudefiets.be aan te schaffen!
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Elibert van Dalen

Bericht door Elibert van Dalen »

welkom paul de paul neem ik aan bij ed in de buurt ben wel eens bij je geweest een keer.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

gerelateerde Facebook groepen :arrow:
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
asterduc

Bericht door asterduc »

Elibert van Dalen schreef:de paul neem ik aan bij ed in de buurt
klopt Elibert, DIE Paul is het.
het wordt alsmaar GAZELLEger hier in Antwerpen
Michiel Röben

Bericht door Michiel Röben »

Hallo Paul,
Elke keer als er een beursje is zoek ik snel waar u staat. Het is altijd weer spannend uw stand te bezoeken. Altijd ook weer mooie onderdelen en vaak ook een mooie oude fiets. Ik hoop dat u hier ook kunt delen in onze gezamelijke passie de antieke fiets.

Nu ik toch contact via het forum met u heb, ik zoek een stel banden voor een Franse safety. Achterwiel een bandenmaat die zit tussen 28 1 5/8x 1 3/8 en 28 1 1/2 en een voorband ban 30 inch. Vroeger heel normaal maar nu...
Oh ja het zijn luchtbanden. Als het massieve oorlogsbanden zijn lukt het misschien ook nog wel.

Tot de volgende beurs,

Met vriendelijke groet,

Michiel Röben ;)
Plaats reactie