Beste Oude fiets leden,
Als "nieuweling" vraag ik me af wat de ruilbeurs inhoud rondom de Ledenvergadering.
Heeft iedereen karrevrachten aan oude onderdelen mee of zelfs komplete fietsen?
Wie wijdt mij in?
Ruilbeurs bij Ledenvergadering Appeltern op 17 maart
Ruilbeurs bij Ledenvergadering Appeltern op 17 maart
-----__o-........................__-o
---` \ <,~....................` \ <,-
--('_)/ ('_).................(.*.) / (.*.)
Jacques: fietse & genietse.
Re: Ruilbeurs bij Ledenvergadering Appeltern op 17 maart
Beste Jacques,
Tot nu toe heb ik alle ledenvergaderingen bijgewoond, dus ik weet zo ongeveer wat je kunt verwachten. Deze locatie is wel nieuw voor mij, maar volgens de aankondiging is er ruime parkeergelegenheid. Er kan dus spul worden meegenomen, al zou ik opleggers vol afraden. Complete fietsen waren tot nu toe zeker geen uitzondering. Meestal zijn er interessante zaken te koop, vaak ook van leden die niet zo zeer op beurzen staan, maar iets kwijt willen of opruimen. Ik ben zelden zonder iets gekocht te hebben naar huis gegaan, terwijl ik er eigenlijk niets meer bij wilde hebben!
Groeten van
Henk
Tot nu toe heb ik alle ledenvergaderingen bijgewoond, dus ik weet zo ongeveer wat je kunt verwachten. Deze locatie is wel nieuw voor mij, maar volgens de aankondiging is er ruime parkeergelegenheid. Er kan dus spul worden meegenomen, al zou ik opleggers vol afraden. Complete fietsen waren tot nu toe zeker geen uitzondering. Meestal zijn er interessante zaken te koop, vaak ook van leden die niet zo zeer op beurzen staan, maar iets kwijt willen of opruimen. Ik ben zelden zonder iets gekocht te hebben naar huis gegaan, terwijl ik er eigenlijk niets meer bij wilde hebben!
Groeten van
Henk
Bedankt Henk,
misschien kan ik jouw verleiden om jouw Sport-Licht mee te brengen. Als tegenprestatie neem ik een Sport-Superlicht mee?
Vindt je daarvan?
misschien kan ik jouw verleiden om jouw Sport-Licht mee te brengen. Als tegenprestatie neem ik een Sport-Superlicht mee?
Vindt je daarvan?
- Bijlagen
-
- Gazelle-Sport-Superlicht-1968.jpg (65.49 KiB) 4451 keer bekeken
Beste Jacques,
Ik wil de SPORT LICHT best meenemen, maar ik rijd waarschijnlijk niet mee met de fietstocht. Tot voor een aantal jaren terug heb ik vaak aan de clubritten deelgenomen. Op een gegeven moment had ik het er echter om een bepaalde reden wel mee gehad. De oorzaak vertel ik mischien nog wel eens.
Groeten van
Henk L.
Ik wil de SPORT LICHT best meenemen, maar ik rijd waarschijnlijk niet mee met de fietstocht. Tot voor een aantal jaren terug heb ik vaak aan de clubritten deelgenomen. Op een gegeven moment had ik het er echter om een bepaalde reden wel mee gehad. De oorzaak vertel ik mischien nog wel eens.
Groeten van
Henk L.
Zou al een genoegen zijn, Henk,
om de fiets te kunnen bekijken.
Dat is mijn bedoeling ook, als ik er een meebreng.
In historie ben ik so-wie-so geinteresseerd.
We zien wel; in elk geval bedankt alvast.
om de fiets te kunnen bekijken.
Dat is mijn bedoeling ook, als ik er een meebreng.
In historie ben ik so-wie-so geinteresseerd.
We zien wel; in elk geval bedankt alvast.