Vraag over een merk fiets

Vragen en discussies over fietsen waarvan (nog) niet duidelijk is hoe oud of van welk merk ze zijn.
Plaats reactie
Dnereb

Vraag over een merk fiets

Bericht door Dnereb »

Na dat ik me netjes heb voorgesteld, heb ik een vraag.

Ik ben (bijna) in bezit van onderstaande transport fiets.
Wie kan mij vertellen over dit merk? ik kom wel veel Royal Enfield tegen maar niet met onderstaand embleem.
Royal1.jpg
Royal1.jpg (199.23 KiB) 1058 keer bekeken
royal.jpg
royal.jpg (98.37 KiB) 1058 keer bekeken
Ik ben benieuwd

Berend
Berend Meijer
m-gineering

Re: Vraag over een merk fiets

Bericht door m-gineering »

Dnereb schreef: 20 sep 2024, 07.40 Na dat ik me netjes heb voorgesteld, heb ik een vraag.

Ik ben (bijna) in bezit van onderstaande transport fiets.
Wie kan mij vertellen over dit merk? ik kom wel veel Royal Enfield tegen maar niet met onderstaand embleem.

Ik ben benieuwd

Berend
Foto is beroerd, maar denk niet dat dit erg oud is. Eerder een laat product uit India oid
/Marten
tdebruin

Bericht door tdebruin »

Met Marten eens. Vrijwel zeker goedkope imitatie uit India, niet oud en van bedenkelijke kwaliteit. Maar voor de prijs die ervoor gevraagd wordt (E 50 - m2157812130) door de Marktplaats aanbieder kan je je er geen buil aan vallen.

Dezelfde adverteerder op MP heeft overigens een ander fiets die er wel redelijk oud uitziet, een "RoGu" (m2157812833), ook voor een alleszins redelijke vraagprijs.

Even welkom op het Forum :).
Dnereb

Bericht door Dnereb »

tdebruin schreef: 20 sep 2024, 09.02
Dezelfde adverteerder op MP heeft overigens een ander fiets die er wel redelijk oud uitziet, een "RoGu" (m2157812833), ook voor een alleszins redelijke vraagprijs.
Die mag weg voor 30 euro😉
Berend Meijer
Plaats reactie