100 jaar Achtkasteelenroute Vorden

Nieuw op dit forum? Stel je even voor!
Plaats reactie
Jan Bijvank
Berichten: 2
Lid geworden op: 3 mar 2013, 20.25

100 jaar Achtkasteelenroute Vorden

Bericht door Jan Bijvank »

Namens de Stichting die is opgericht mbt het 100 jarig bestaan van de Achtkasteelentocht (www.achtkasteelentocht.nl) ben ik op zoek naar iemand die een historische EMPO fiets (uit Vorden) in het bezit heeft en deze ter beschikking wil stellen in het weekend van 7 en 8 sept. Dan vindt er een groots jubileumconcert plaats en willen we onze dirigent op laten komen op deze fiets.
Alle activiteiten, zoals de mogelijkheid voor 'op de thee bij de kasteelvrouwe, jubileumfietstochten en rondleidingen staan op de site. Voor oude fietsvrienden altijd leuk om dit seizoen een keer mee te doen met deze oudste bewegwijzerde fietsroute van Nederland.
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 187
Lid geworden op: 3 okt 2012, 22.27
Locatie: ugchelen

Re: 100 jaar Achtkasteelenroute Vorden

Bericht door arjank »

dag jan,

mocht er zich nu niet een empo-bezitter melden, dan kan en wil ik wel een brug slaan naar een empo-verzamelaar in de nabije omgeving (van vorden). de goede man bezit ca. 60 stuks. stuur me in dat geval even een prive-berichtje, dan zoek ik de contactinfo op.

groeten, arjan
Jan Bijvank
Berichten: 2
Lid geworden op: 3 mar 2013, 20.25

Re: 100 jaar Achtkasteelenroute Vorden

Bericht door Jan Bijvank »

arjank schreef:dag jan,

mocht er zich nu niet een empo-bezitter melden, dan kan en wil ik wel een brug slaan naar een empo-verzamelaar in de nabije omgeving (van vorden). de goede man bezit ca. 60 stuks. stuur me in dat geval even een prive-berichtje, dan zoek ik de contactinfo op.

groeten, arjan
OK Arjan, mooi! Stuur me maar een bericht:
j.bijvank@weevers.nl
Gebruikersavatar
arjank
Berichten: 187
Lid geworden op: 3 okt 2012, 22.27
Locatie: ugchelen

Re: 100 jaar Achtkasteelenroute Vorden

Bericht door arjank »

dag jan,

voor de zorgvuldigheid zal ik de man eerst zelf benaderen. aansluitend stuur ik je een mailtje.

groet, arjan
Gebruikersavatar
wimjansen
Berichten: 691
Lid geworden op: 4 aug 2012, 14.07
Locatie: Weesp

Re: 100 jaar Achtkasteelenroute Vorden

Bericht door wimjansen »

als er nog geen Empo is en iemand wil wat kopen.... volg de link: http://link.marktplaats.nl/655233757
DCR gaat nooit verloren....
Plaats reactie