Er zijn wat onderdelen toegevoegd en vervangen waardoor het nu weer allemaal draait en doet als een zonnetje.
Was vandaag wel toepasselijk.
De banden zijn nieuwe Vredestein Transport Extra Zwaar.
Moest er even voor in de buidel maar het ziet er prachtig uit. Als je met de wind mee fietst dan kan je ze horen zingen.

Het zadel is Hulshof. Er zat een Lepper op maar daar moet nog wat aan gewerkt worden voordat ik daar 110km op ga zitten.
De koplamp is volgens mij van dezelfde periode als de fiets zelf. Is 1965
De dynamo is VT, baby van Lucifer en het achterlicht is een mooi Koetsje. Misschien weet iemand wat de fabrikant van de koplamp is dan kan ik daar een bijpassende dynamo bij zoeken. Deze VT is prima. Gaat zeer soepel rond en geeft goed licht maar misschien is er nog iets wat er beter bij hoort.
De ketting is ook nieuw van Wippermann 'extra versterkt'. Achtertandwiel ook maar meteen vervangen voor een nieuwe.
De binnenbanden zijn ook grappig ze voelen aan alsof ze van latex zijn maar ze zijn zwart. Misschien een tussenvorm? Heb ik nog niet eerder gevoeld.
De pedalen zijn van Union en ook nieuw. Ze zijn in zoverre speciaal dat er 'TRANSPORT' in de rubbers staat en er zitten geschroefde stofdoppen op met het logo van UNION er in geslagen. Meestal heeft UNION 'geklemde' doppen.
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar