Locomotief Manus Brinkman Marktplaats

Plaats reactie
TonTon

Locomotief Manus Brinkman Marktplaats

Bericht door TonTon »

https://link.marktplaats.nl/m2217319626 ... ios_tablet

Zag ik op Marktplaats: leuk jeugdracefietsje en zie je zelden
Loco-Motief

Re: Locomotief Manus Brinkman Marktplaats

Bericht door Loco-Motief »

Goedemorgen TonTon,

Ik had de advertentie ook gezien en mag de fiets overnemen van de huidige eigenaar die het fietsje in zijn jonge jaren had gekregen.
Ik ga dit leuke fietsje binnenkort in zoetermeer ophalen en wil de fiets op gaan knappen voor de kleinkinderen dan kan ik af en toe een tochtje met ze gaan maken.
Wellicht kan ik ze enthousiasmeren om te gaan wielrennen.
Ik kan het mis hebben maar ik vermoed dat het een Locomotief fiets is die geproduceerd is door Gazelle in Dieren en voorzien is van de naam Manus Brinkman.
TonTon

Bericht door TonTon »

Loco-Motief schreef: 30 dec 2024, 09.19 Goedemorgen TonTon,

Ik had de advertentie ook gezien en mag de fiets overnemen van de huidige eigenaar die het fietsje in zijn jonge jaren had gekregen.
Ik ga dit leuke fietsje binnenkort in zoetermeer ophalen en wil de fiets op gaan knappen voor de kleinkinderen dan kan ik af en toe een tochtje met ze gaan maken.
Wellicht kan ik ze enthousiasmeren om te gaan wielrennen.
Ik kan het mis hebben maar ik vermoed dat het een Locomotief fiets is die geproduceerd is door Gazelle in Dieren en voorzien is van de naam Manus Brinkman.
Goedemorgen Loco-Motief,

Gefeliciteerd met jouw aankoop, want dat is een mooi klassiek fietsje en grote kans dat jouw kleinkinderen hier blij van gaan worden. Wie weet worden ze ook aangestoken met het klassieke fietsen virus en wordt het een familie tour. Succes met het opknappen en houd ons maar op de hoogte. Groet, Ton
marco verbaant

Bericht door marco verbaant »

Indien deze van de Gazelle periode zou zijn, dan hadden waarschijnlijk de punten van de staande achtervorkbuizen voorlangs de zadellug gelopen. Ik denk dientengevolge dat deze nog uit de Amsterdamse periode van Bertus Slesker is geweest. De pure échte jeugdfietsen hadden 24" wielen, deze kan al net zo goed voor adspiranten/nieuwelingen zijn bedoeld en/of een kleinere dames. :D Desalniettemin een leuke gadget. Ik heb 'm in elk geval in mijn digitale jeugdfietsenverzameing opgenomen.
"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
Loco-Motief

Bericht door Loco-Motief »

marco verbaant schreef: 30 dec 2024, 11.14 Indien deze van de Gazelle periode zou zijn, dan hadden waarschijnlijk de punten van de staande achtervorkbuizen voorlangs de zadellug gelopen. Ik denk dientengevolge dat deze nog uit de Amsterdamse periode van Bertus Slesker is geweest. De pure échte jeugdfietsen hadden 24" wielen, deze kan al net zo goed voor adspiranten/nieuwelingen zijn bedoeld en/of een kleinere dames. :D Desalniettemin een leuke gadget. Ik heb 'm in elk geval in mijn digitale jeugdfietsenverzameing opgenomen.
Goedemorgen Marco,

Zou beste kunnen dat je gelijk hebt.
Zodra ik de fiets heb opgehaald zal ik wel wat foto’s plaatsen.
Plaats reactie