Hallo,
Bijdeze een paar vragen over mijn gazelle transportfiets uit 1953.
1.Wat voor soort standaard hoort er bij deze fiets,
2.Welk stuur kan ik het beste nemen ik zie zoveel sturen voorbijkomen maar ik wil geen verchroomde.
3.wat voor verlichting zou er destijds op hebben gezeten en dynamo.
Ik weet dat het niet zal lukken om hem voor de volle 100% orgineel te krijgen maar ik probeer zoveel mogelijk in de buurt te komen daarom zijn jullie adviezen en hulp van harte welkom.
BVD
Mvg johan
Algemene vragen over gazelle transportfiets
- Ad transportfiets
Re: Algemene vragen over gazelle transportfiets
Zo ziet een ,53 Gazelle transporter er origineel uit
(voor de opknap beurt)
Groet Ad
(voor de opknap beurt)
Groet Ad
- Bijlagen
-
- gazelle alphen aan de rijn + kleding 001.JPG (154.41 KiB) 5263 keer bekeken
- Ad transportfiets
achterkant
- Bijlagen
-
- gazelle alphen aan de rijn + kleding 002.JPG (155.5 KiB) 5262 keer bekeken
Bedankt,
Je hebt een Mooie fiets,het probleem met mijn fiets is dat het een stelfiets is geweest dus al het overbodige was er afgehaald en moet ik dus bij elkaar zoeken.
Ik had verwacht dat er wel folder materiaal uit die tijd zou zijn waar deze fiets op afgebeeld zou zijn maar dat valt tegen.
Mvg johan
Je hebt een Mooie fiets,het probleem met mijn fiets is dat het een stelfiets is geweest dus al het overbodige was er afgehaald en moet ik dus bij elkaar zoeken.
Ik had verwacht dat er wel folder materiaal uit die tijd zou zijn waar deze fiets op afgebeeld zou zijn maar dat valt tegen.
Mvg johan
Hoi Johan
Ik vroeg me al af wat je aan Transportfiets had { in hoe verre het compleet was } .
Ik vroeg me al af wat je aan Transportfiets had { in hoe verre het compleet was } .