Transportfiets wie weet welk merk?
Re: Transportfiets wie weet welk merk?
mooie stoere transportfiets Maurice , ik hou wel van die ,,ratlook ,, minpuntje vind ik wel je moderne pedalen en de twee verschillende kleur banden , je zou er eigenlijk twee van die mooie oude spekbanden op moeten gooien [ zit er in die voorste nou zo,n groot gat in de zijkant van de band of lijkt dat ? ] 

at gat was mij ookal opgevallen maar iki hed er zwarte banden om gedaan nen ode transportfiets trappers
hoi ik ben abram ik heet appie omdat ik het wel grappig vond
appie*-* schreef:at gat was mij ookal opgevallen maar iki hed er zwarte banden om gedaan nen ode transportfiets trappers
:?:sorry hoor Appie maar wat staat hier nou allemaal ?
sorry dat het een beetje onleesbaar is ben niet zoon goede typer
dat gat was mij ook al opgevallen maar ik hed er zwarte banden om gedaan en oude transport fiets trappers
de rode dit hoorde er te staan
dat gat was mij ook al opgevallen maar ik hed er zwarte banden om gedaan en oude transport fiets trappers
de rode dit hoorde er te staan
haha! oke [ook ik ben er niet zo,n ster in en zelfs maar een een-vinger-typer
]

oke ik typ met 2 vingers
De banden zijn ondertussen vervangen door moderne banden, er was niet op te fietsen op die banden met veel weerstand van vroeger
Deze trappers zitten er tijdelijk op, want de orginele worden gerestaureerd
mvg Maurice

Juncker en unieke en jaren 20/30 transportfietsen 

- Jeroen Zuiderwijk
Ik merk niets van die weerstand? Tot wat voor druk pomp je ze op? Ik rij volgens de drukmeter met 3,75 tot 4 bar in de banden, afhankelijk van de staat van de band. Als de druk zakt tot onder 3,5 bar, dan voel ik wel duidelijk alsof ik door de blubber aan het trappen ben. Dus de bandenspanning hou ik goed in de gaten. Ik wil wel een keertje over naar moderne banden voor een van mijn fietsen, gewoon om het verschil te ervaren. Maar vooralsnog ben ik erg tevreden met hoe wrijvingsloos mijn fiets rolt op (zwarte) transport extra zwaar banden.
Transportfiets blog: http://oudetransportfiets.blogspot.nl/
Mooi ! misschien een paar puntjes ,voor ook een zwarte band en de stuurstrop even omdraaien , het is een kleinigheid en een veel beter gezicht .
Nol
Nol
Kaaimooie fiets geworden man!
Heb je de pedalen kunnen hergebruiken?
En kom je hem een keer laten zien?
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Heb je de pedalen kunnen hergebruiken?
En kom je hem een keer laten zien?
Groetjes van mij,
Charles Waagenaar
Ik hou van fietsen maar ook van fietsen.