carbid lamp
carbid lamp
kan iemand een foto sturen hoe je een carbid lamp aan het frame bevestigen
hoi ik ben abram ik heet appie omdat ik het wel grappig vond
-
Re: carbid lamp
Met een lamphaak.
Ligt er natuurlijk aan welk soort carbidlamp je hebt, maar ik ga er van uit dat je er wel achter kan komen hoe hij gemonteerd moet worden.
Je hebt de modellen voor een platte lamphaak en je hebt ze voor een "normale" lamphaak.
Ligt er natuurlijk aan welk soort carbidlamp je hebt, maar ik ga er van uit dat je er wel achter kan komen hoe hij gemonteerd moet worden.
Je hebt de modellen voor een platte lamphaak en je hebt ze voor een "normale" lamphaak.
Ik neem aan dat de carbidlamp "compleet" is, d.w.z. dat het parallellogram er aan zit. Dat is nodig omdat die lamp niet tegen schokken bestand is: dan slaat de vlam uit. Het verende parallellogram wordt dan met een stelschroef op het verticale plaatje van de lamphaak gefixeerd.
- Bijlagen
-
- Carbidlamp.jpg (18.57 KiB) 5381 keer bekeken
DCR gaat nooit verloren....
ik heb een carbid lamp met 2 gekartelde ringetjes 0,5 cm van elkaar af
en de gaten zijn 4 kant
en de gaten zijn 4 kant
-
Appie,
Den moet je denk ik zo iets dergelijks hebben:
Groeten,
Maarten
Den moet je denk ik zo iets dergelijks hebben:
Groeten,
Maarten
oke dank heetf er iemand 1 die ik (bijna)gratis kan overnemen
wat verwacht je zelf hiervan Appie ?appie*-* schreef:oke dank heetf er iemand 1 die ik (bijna)gratis kan overnemen

- Elibert van Dalen
ik weet ook niet of het voor een verzameling van jezelf is? dan zijn soms mensen wel bereid om onderling onderdelen uit te wisselen voor een nette/schappelijke prijs of in ruil voor een gezocht onderdeel (zo doe ik het meestal). of is het zoals in je onderschrift staat. voor de handel in fietsen. dan kan het soms niet goed vallen om dingen voor nop/weinig te vragen, en vervolgens voor een flinke prijs door te verkopen in de vorm van een fiets. zou ook niet netjes zijn om hier te vragen. dit is uiteraard wel een forum van verzamelaars en geen handelaars forum. daar is marktplaats.nl voor. soms zijn spullen al lastig te vinden en moet daar ook een flinke prijs voor betaald worden door verzamelaars. snap je. is het voor je eigen verzamelfietsen dan mijn excuses voor deze reactie! (en zal ik hem gewenst ook verwijderen)
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
gerelateerde Facebook groepen

>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...
ik ga het niet weer verkopen (ja later maar nu niet) en er ook eventueel ruilen van de onderdelen die ik heb het zijn niet veel