gazelle no 8 van een maat
gazelle no 8 van een maat
ik mheb een vraag over een gazelle no8 het frame nummer = 89821 is dat uit 1952 ik hoor wel
- Bijlagen
-
- gazelle arjen.jpg (38.28 KiB) 7626 keer bekeken
hoi ik ben abram ik heet appie omdat ik het wel grappig vond
Re: gazelle no 8 van een maat
is je maat oud-ijzerboer of baggeraar
?of is dit weer een nieuwe manier om zonder lid te worden toch antwoord op je daterings vragen te krijgen ? 

zeg het maar Appie: wat is je vraag?
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
als de fiets uit 1952 komt
- Elibert van Dalen
het forum is toegankelijk voor iedereen. dus ook voor niet leden. daarbij vragen staat vrij! de fiets is uit 1951. jammer dat hij zo ver verroest is. (ps als je het de volgende keer zelf zou willen opzoeken hoe oud een fiets is. kun je via maarten B een dateringsboekje bestellen. als je daarin interesse hebt natuurlijk)
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s
gerelateerde Facebook groepen
>> Gazelle oldtimer rijwielen van 1892 tot 1970 ...
>> American Eagle MTB,S ...

dat vind ik ook en heb hem gezegd hem niet te kopen alleen lager dan 11 euro maar heeft hem wel gekocht weet niet voor hoeveel maar verder is hij wel mooi om weer op te knapen of voor onderdelen
dankje wel voor de reactie
groet appie
dankje wel voor de reactie
groet appie
dan heb ik toch een andere lijst als jou ; het door Appie genoemde nummer met 5 cijfers is van 1914 , maar hij zal het laatste cijfer wel niet hebben kunnen lezen door de roest ; er horen 6 cijfers te staan bij mij is 878464 het laatste nummer van 1951 dus kom ik dan wel op 1952 uitElibert van Dalen schreef:het forum is toegankelijk voor iedereen. dus ook voor niet leden. daarbij vragen staat vrij! de fiets is uit 1951. jammer dat hij zo ver verroest is. (ps als je het de volgende keer zelf zou willen opzoeken hoe oud een fiets is. kun je via maarten B een dateringsboekje bestellen. als je daarin interesse hebt natuurlijk)
- Elibert van Dalen
en daarom. ik dacht dat er al een nummer miste. die discussie heb ik meer gehad. ik heb een andere lijst als het boekje. daar kom ik tussen 51 en 52 uit dus 51 lijkt me.
Liefhebber/verzamelaar van Gazelle oldtimer fietsen. en American Eagle Mountainbike,s

bekende fiets die staat hier bij mij in het hok heb nog even gezocht het hele nummer is 898215
ik ben de 2 de eigenaar van deze fiets de oude eigenaar had hem nieuw gekocht in 1952
groet arjen
ik ben de 2 de eigenaar van deze fiets de oude eigenaar had hem nieuw gekocht in 1952
groet arjen
-
Een prachtige fiets