Hallo Hans,
wat een vreemde manier van schieten, schrok die van het schot? ik weet dat zwartkruit een late reactie heeft,
Groetjes Hans
Wielrijderspistool
Re: Wielrijderspistool
Hallo Wapenbroeders,
Bedank voor alle reacties ! nu weer terug naar de fiets voordat het een wapenforum wordt
Gr Nol
Bedank voor alle reacties ! nu weer terug naar de fiets voordat het een wapenforum wordt

Gr Nol
Laatst gewijzigd door arnoldus op 10 dec 2014, 09.12, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou dit dan ook een oud wielrijderspistooltje zijn? Lag ook in de fietsenwerkplaats van mijn grootvader, altijd afgevraagd hoe dat dingetje daar verzeild is geraakt...
- Bijlagen
-
- pistooltje 002.JPG (400.75 KiB) 5457 keer bekeken
Hallo Nicolas,
Dat zou zo maar kunnen ,mooi dingetje, ik denk dat het hout aan de greep door de jaren heen er af is gerot.
Gr Nol
Dat zou zo maar kunnen ,mooi dingetje, ik denk dat het hout aan de greep door de jaren heen er af is gerot.
Gr Nol
-
Goedenmorgen,
Hierbij nog enkele rijwiel/motorfiets pistooltjes.
Hou er rekening mee voor de Nederlandse wet zijn ALLE rijwielpistooltjes illegaal
kees
Hierbij nog enkele rijwiel/motorfiets pistooltjes.
Hou er rekening mee voor de Nederlandse wet zijn ALLE rijwielpistooltjes illegaal
kees
geweldig, die fietsbel. Je zult maar de verkeerde trekker overhalen ....
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
Is inderdaad een leuk hebbeding die fietsbel. Wat waren ze vroeger toch creatief...