Dat lijkt idd wel heel veel op die van Rob:peterbakker schreef: ↑11 sep 2019, 20.06 Ik heb effe wat maten opgenomen . Niet digitaal dus ik kan er een millimeter naast zitten ! Binnenkant bracket , 3,5 cm . Lang te bracket , 8,1 cm. Trapas dikte , 1,5 cm . Trapas lengte , 15,5 cm . Frame, 59 cm. De trapas lijkt wel dun in vergelijking met mijn andere transportfietsen? Op de achterplat staan idd nrs . De G en 360 ( of zoiets, de A is niet te zien ) Als f framenr is alleen de 7 en de 5 zichtbaar maar qua lengte komt het overeen met die van Rob . Hij staat nu in de Owatrol want ik zou hem in de nok van de schuur hangen . Foto's worden dus niet zo duidelijk .
download/file.php?id=17359
Met een staalborstel (eventueel een roterende staalborstel op boor- of haakseslijper) kun je meer van het serienummer zichtbaar maken. Geen schuurmiddelen gebruiken, dan wis je het nummer uit. Ik ben benieuwd of er een vergelijkbaar nummer uit komt, met dezelfde stijl cijfers. De G 360 A is waarschijnlijk gewoon een lug nummering, maar dat weet ik hier niet zeker. Het zou wel heel toevallig zijn als het precies hetzelfde merk is, aangezien er enorm veel merken waren in die tijd.
Van de fiets lijkt helaas ook weer veel vervangen. Heeft hij wel de dikke ketting en tandwielen van een transportfiets?