Gezocht Gazelle tandem onderdelen
-
Re: Gezocht Gazelle tandem onderdelen
Top dank je wel. Dus gezocht; Gazelle velgen met remnaaf voor en achter, 28 x 1 3/4.
officieel hoort er 110mm trommelrem in met 40 spaaks velgen van transport fiets
sturen zijn stukje rechtdoor dan lopen zo bol naar voren en zo door naar achter naar de handvaten
achterste tandwiel is een groter tandwiel en achter hoort een vriewheel trommel naaf
verlichting elga bijvoorbeeld
tijdje geleden heb ik 2 tandems gehad met ook zoon lelletje(om het zo maar te noemen) deze was weer een jaartje nieuwer dan die op de foto
als ze klaar zijn zijn het zware lompe fietsen en is een berinni m13 niet overbodig
suc6 met opknappen
zal even kijken hier als ik nog een 40 spaaks velg voor je heb
sturen zijn stukje rechtdoor dan lopen zo bol naar voren en zo door naar achter naar de handvaten
achterste tandwiel is een groter tandwiel en achter hoort een vriewheel trommel naaf
verlichting elga bijvoorbeeld
tijdje geleden heb ik 2 tandems gehad met ook zoon lelletje(om het zo maar te noemen) deze was weer een jaartje nieuwer dan die op de foto
als ze klaar zijn zijn het zware lompe fietsen en is een berinni m13 niet overbodig
suc6 met opknappen
zal even kijken hier als ik nog een 40 spaaks velg voor je heb
antieke transportfietsen
de naven zijn veel groter als 110 mm het zijn erg grote trommels ; van de sturen hoeft alleen het achterste exemplaar ,,hol,, te lopen ivm de rug van de voorste persoon ....
alle 2 de sturen zijn het zelfde weet zo even niet meer hoegroot de trommels zijn maar rondt de 110 mm
antieke transportfietsen
foto´s van wat dingen die je nog zoekt
antieke transportfietsen
is niet te koop trouwens heb wel spatborden voor je
antieke transportfietsen
-
Hoi,
Mooi. Heb je foto's?
Groet
Mooi. Heb je foto's?
Groet
bel me morgen maar even op (0682647753)
prijs 15 euro
prijs 15 euro
antieke transportfietsen
op facebook is een oude tandem groep misschein kan je daar ook eens wat fotos in delen
antieke transportfietsen
-
Hallo, ik zoek nog een achternaam of achterwiel van een gazelle tandem uit 1936. Het is een trommelrem zonder versnellingen. Als iemand die hier over heeft zou ik hem graag willen kopen.
Gr Rien
Gr Rien