In de schuur staat een oude versleten Gazelle damesfiets. Deze is van mijn overgrootoma geweest. Uit welk jaar precies durf ik niet te zeggen... Al sinds ik mij kan herinneren heeft mijn moeder de wens om de fiets op te laten knappen. Daar ik zelf geen kaas gegeten heb van het opknappen van fietsen ben ik op zoek naar een iemand (een bedrijf of een liefhebber) in het noorden van het land (omgeving Groningen) die dat zou kunnen doen.
Tijdens mijn google-zoektocht kwam ik dit forum tegen en hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!
Naast dat ik opzoek ben naar iemand die dit kan doen, ben ik ook nieuwsgierig of iemand een indicatie kan geven wat de kosten zijn van een reparatie als deze. Ik heb namelijk geen enkel idee wat voor bedragen er gemoeid gaan met een dergelijke reparatieklus.
Bij voorkeur zou ik zoveel mogelijk van de originele fiets willen behouden. Ik heb geen idee wat er überhaupt nog te redden valt? Het hoeft geen 'showroom fiets' te worden. Het zou wel mooi zijn als de fiets veilig gebruikt kan worden.
Hier een aantal foto's van de fiets: Alvast bedankt!