Ik ben niet zo gevoelig

Maar zal wel duidelijk terug reageren met een ja of nee

Mijn excuses. Misschien geeft Marktplaats niet altijd een even realistisch beeld van waardes van oude fietsen maar de vraagprijs van deze Simplex leek me onrealistisch hoog en dat was toch een beetje de achterliggende gedachte van mijn opmerking - ik zie dat mij inmiddels iemand voor geweest met een soortgelijke gedachte. Het probleem van handel in oude fietsen is, lijkt mij, dat de investering in revisie of restauratie voor een eigenaar grotendeels verloren gaat als diegene de fiets wil verkopen.
Ok, ok, niet verwijderen en geen slotje.Rob Houkes schreef: ↑12 jun 2020, 20.38 Lekker laten staan zou ik zeggen, ik vond het ook wel vermakelijk!![]()
Geen humor die mensenRob Houkes schreef: ↑12 jun 2020, 20.38 Helaas, de groenteboer vond het niet zo leuk en de klant voor mij vroeg zich af waar ik me mee bemoeide
Jij snapt het RobRob Houkes schreef: ↑13 jun 2020, 00.31Geen humor die mensenRob Houkes schreef: ↑12 jun 2020, 20.38 Helaas, de groenteboer vond het niet zo leuk en de klant voor mij vroeg zich af waar ik me mee bemoeide![]()
Joh, het boeit me niet wat iemand ervan vind.de rode schreef: ↑13 jun 2020, 06.56 Mooi dat de fiets verkocht is![]()
Appels en peren kun je niet met elkaar vergelijken , ieder mag vragen wat hij/zij wil en iedereen mag daar ook een mening over hebben wat mij betreft.
Persoonlijk vind ik het alleen storend als aanduidingen gebruikt worden zoals in ,,mooie staat ,, of b.v,, in hoog originele staat ,, als het oog iets anders waarneemt of als de werkelijkheid anders is .
Je kunt iets zelf mooi vinden maar de staat is iets anders als een bevinding![]()
Vroeger verkocht ik voor iemand eieren op de markt met de aanduiding erbij ,,van loslopende kippen,, wat de indruk moest wekken dat het om scharreleieren zou gaan - maar absoluut niet zo was- , zo was het geen leugen maar een halve waarheid want de kippen zaten niet vastgebonden in een legbatterij![]()
Wie ervoor kiest om iets aan te beiden op een forum waar het mogelijk is een reactie te plaatsen kan reacties verwachten , die kunnen soms ook kritisch zijn wat niet persoonlijk opgevat hoeft te worden .
We leven gelukkig niet in een dictatuur dus hoeven we niet allemaal iets even mooi te vinden![]()