Simplex kruisframe 1949

fietshobbyist

Re: Simplex kruisframe 1949

Bericht door fietshobbyist »

Gerard76 schreef: 12 jun 2020, 21.58 '... Er zaten namelijk plekjes op en de appels waren niet allemaal mooi rond en geen steeltjes met een blaadje eraan ...'
Het gaat nogal off-topic maar het is momenteel een actueel thema: Dat appels te duur zouden zijn omdat hun vorm niet goed is, is volgens mij pure discriminatie. Ik besef het: wortels groeien ook niet allemaal in de grond zoals ze in de supermarkt liggen en worden ook geselecteerd op uiterlijk om in de winkel te mogen liggen tegenwoordig en dat geldt vast voor nog meer dingen. Een soort van natuurlijke selectie, dat is het.

Maar, om weer on-topic te gaan - antwoord niet verplicht maar we zijn wel nieuwsgierig: Wat heeft die fiets nu daadwerkelijk opgeleverd dan?
Gerard76

Re: Simplex kruisframe 1949

Bericht door Gerard76 »

Aangezien de advertentie opgevallen is door de vele vermakelijke reacties op dit forum doe ik hier natuurlijk geen uitspraak over.
Dat is tussen mij en de koper.
Ik kan je wel vertellen dat het niet de vraagprijs is geworden maar daar had ik natuurlijk wel rekening mee gehouden 😉De fiets is in ieder geval verkocht naar waarde 🤣🤣, voor zowel de verkoper als de koper.
We hebben er beide een goed gevoel aan over gehouden.
Nogmaals, dank voor jullie aller hulp het wordt gewaardeerd.

Ps. Ik heb nog een tandem te koop staan hier op het forum.
Willen jullie daar ook zo massaal op reageren?
Ook dat zal zeer gewaardeerd worden 😉🤣
Plaats reactie