Raleigh omafiets
Raleigh omafiets
Gratis af te halen in Amersfoort: Raleigh damesfiets, 61 cm ct; 28" wielen; originele lak kleur donkergroen; optrek-velgremmen; velgen rvs; vrijwel origineel en onversleuteld; zadel, banden en jasbeschermers niet origineel; banden onbruikbaar; goed slot; beetje oppervlakteroest maar uitstekende opknapper![Afbeelding]()
Re: Raleigh omafiets
hallo,
leuke fietsje voor een Raleigh liefhebber (not me
). Ik kan het niet helemaal goed zien op de foto's, maar het lijkt alsof de typische Raleigh mannetje in het midden gescheurd is. Niet heel moeilijk om te fixen, overigens, maar misschien aardig om te vermelden.
leuke fietsje voor een Raleigh liefhebber (not me

-
Wat een leuke fiets, mijn moeder heeft er zo eentje gehad hoe ik nog als dreumes achterop de drager zat.
Jammer dat deze zo ver weg staat,
de framemaat zou ideaal zijn met mijn lengte. 
Jammer dat deze zo ver weg staat,

denk dat dt verbeelding is daar hoort een pompje door
ik vraag mij af zijn er hier raleigh liefhebbers?
of moet ik dan echt naar engeland zelf vooor liefhebbers van dit merk?
antieke transportfietsen
-
Ik heb u een pb gestuurd en wil deze schoonheid graag ophalen.
Mvg
Paul
.
Mvg
Paul
.
Heb PB beantwoord.
Hallo Appie,
Ik wist niet dat er een pompje in hoorde, interessant. Evenwel vind ik dit op een scheurtje lijken, maar misschien is het inderdaad maar een schaduw-effect op de foto.
In ieder geval tof dat iemand er blij mee is

tja lijkt wel een schuer
maar goed maakt niet veel uit het mannetje geeft toch niet meer sterkte aan het frame daar is het te zwak voor
misschien is het frame ook wel te zwak dus controleer het frame wel even op andere frame breuken of kromigheden
maar goed maakt niet veel uit het mannetje geeft toch niet meer sterkte aan het frame daar is het te zwak voor
misschien is het frame ook wel te zwak dus controleer het frame wel even op andere frame breuken of kromigheden
antieke transportfietsen