Raleigh omafiets

Plaats reactie
remurk

Raleigh omafiets

Bericht door remurk »

Gratis af te halen in Amersfoort: Raleigh damesfiets, 61 cm ct; 28" wielen; originele lak kleur donkergroen; optrek-velgremmen; velgen rvs; vrijwel origineel en onversleuteld; zadel, banden en jasbeschermers niet origineel; banden onbruikbaar; goed slot; beetje oppervlakteroest maar uitstekende opknapperAfbeelding
IMG_20211121_115335 (2).jpg
Bijlagen
IMG_20211121_115327 (2).jpg
tdebruin

Re: Raleigh omafiets

Bericht door tdebruin »

hallo,
leuke fietsje voor een Raleigh liefhebber (not me :oops: ). Ik kan het niet helemaal goed zien op de foto's, maar het lijkt alsof de typische Raleigh mannetje in het midden gescheurd is. Niet heel moeilijk om te fixen, overigens, maar misschien aardig om te vermelden.
Paul 3wheels

Bericht door Paul 3wheels »

Wat een leuke fiets, mijn moeder heeft er zo eentje gehad hoe ik nog als dreumes achterop de drager zat.
Jammer dat deze zo ver weg staat, :) de framemaat zou ideaal zijn met mijn lengte. 8-)
Appie's

Bericht door Appie's »

tdebruin schreef: 21 nov 2021, 14.45 Ik kan het niet helemaal goed zien op de foto's, maar het lijkt alsof de typische Raleigh mannetje in het midden gescheurd is. Niet heel moeilijk om te fixen, overigens, maar misschien aardig om te vermelden.
denk dat dt verbeelding is daar hoort een pompje door

ik vraag mij af zijn er hier raleigh liefhebbers?
of moet ik dan echt naar engeland zelf vooor liefhebbers van dit merk?
antieke transportfietsen
Fietsbroeder

Bericht door Fietsbroeder »

Ik heb u een pb gestuurd en wil deze schoonheid graag ophalen.
Mvg
Paul
.
remurk

Bericht door remurk »

Heb PB beantwoord.
tdebruin

Bericht door tdebruin »

appie's schreef: 21 nov 2021, 15.05
tdebruin schreef: 21 nov 2021, 14.45 Ik kan het niet helemaal goed zien op de foto's, maar het lijkt alsof de typische Raleigh mannetje in het midden gescheurd is. Niet heel moeilijk om te fixen, overigens, maar misschien aardig om te vermelden.
denk dat dt verbeelding is daar hoort een pompje door
Hallo Appie,
Ik wist niet dat er een pompje in hoorde, interessant. Evenwel vind ik dit op een scheurtje lijken, maar misschien is het inderdaad maar een schaduw-effect op de foto.
mogelijk_scheurtje.png
mogelijk_scheurtje.png (437.61 KiB) 1183 keer bekeken
In ieder geval tof dat iemand er blij mee is :).
Appie's

Bericht door Appie's »

tja lijkt wel een schuer
maar goed maakt niet veel uit het mannetje geeft toch niet meer sterkte aan het frame daar is het te zwak voor
misschien is het frame ook wel te zwak dus controleer het frame wel even op andere frame breuken of kromigheden
antieke transportfietsen
Plaats reactie