Nooit geweten dat er zoiets bestond als een site voor oude fietsen

De reden dat ik er nu achter ben gekomen is een niet zo fijne: Mijn Simplex kruisframefiets bleek vanmiddag toen ik thuiskwam door iemand 'geleend'. Ik neem aan dat de leden en andere gebruikers van deze site wel snappen dat ik het een zure ervaring vond. Te meer omdat een paar jaar geleden (2007) al een kruisframe bij mij voor de deur gestolen is en een jaartje later een andere Simplex ook al niet alleen gelaten kon worden bij de fietsenmaker voor de deur.
Deze was, hoorde ik van mijn oldtimer adepte fietsenmaker van 1954, had een stangensysteem om de trommelremmen te bedienen, was voorzien van een Lucifer koplamp, een lekker ouderwets achterlicht en een (moderner) Brooks zadel. Kortom, een rijwiel om trots op te zijn en een genot om op te fietsen.
Degene(n) die hem blijkbaar nodig hadden hebben hem meegenomen bij mij voor de deur vandaag op 21 februari op klaarlichte dag in de Frederik Hendrikstraat te Utrecht.
Mocht iemand 'm tegenkomen... ik hoor 't graag en ga 'm met groot genoegen zelf ophalen. Beloningen zijn niet uitgesloten, zelfs als het de 'lener' betreft.
Ok... dat gezegd hebbende... ik ben Lars, 54 jaar oud en een groot liefhebber van oude spullen, vooral rollend materieel: fietsen, brommers, motoren.
Nu ik van het bestaan van deze site en vereniging op de hoogte ben zal ik me wel vaker vertonen, al dan niet actief op dit forum.
Groet,
Lars