Hip? Moi?
Nee, hoewel ik er straks ongetwijfeld de nodige onverharde wegen mee zal trotseren, zal het eerder een bescheiden ode zijn aan de klassiekers, zoals André Maury en Louis Moire.
Ja, dat realiseerde ik me ook bij het ontwikkelen van de foto's. Was niet per se de bedoeling. Ik denk dat ik die nog even omwissel voor een iets latere set. Deze heb ik eigenlijk voor een ander project nodig.
Oh, dat is heel leuk! En bijzonder. Heb je daar toevallig foto's van? Zou je me wel een plezier mee doen.Cyclissimo schreef: ↑18 mei 2024, 10.44 Een collega van mij rijdt op een Halfords racefiets die echt ontzettend mooi van kwaliteit is. Dura ace afgemonteerd en een heel mooi gemaakt frame met H's gegraveerd in de lugs. Nooit een tweede van gezien... Kan zich uiterlijk meten met Italiaanse frames uit die tijd (denk zo 1980).
Bij deze. De H zit alleen in de vorkkroon, maar wel halfords gravure in de bovenkant van de staande vork
Leuk zeg! Het frame lijkt me van eind jaren '70. Wél al kabelgeleiders op de bovenbuis, maar de versnellingskabels gaan nog boven het bracket langs.Cyclissimo schreef: ↑23 mei 2024, 17.34 Bij deze. De H zit alleen in de vorkkroon, maar wel halfords gravure in de bovenkant van de staande vork
Het colnago achtige spuitwerk zal wel niet origineel zijn...