Gnutti crankentrekker
Re: Gnutti crankentrekker
Owja is de rechterkant ook gewoon rechtsdraad? (van de ringcup in de bracket)
Ook maar eem foto's bijgevoegd
Ook maar eem foto's bijgevoegd
-
Rechts is in principe linkse draad, omdat rechtse draad aan deze kant makkelijk losloopt. Je komt wel rechtse draad tegen maar dat is armoe: Italiaanse draad, Franse draad etc
/Marten
Mooi Kevin,
Dan heb ik inclusief mijzelf nu 4 mensen die wel zo'n trekkertje willen. Ik wacht nog even verdere reacties af.
Zou jij die crank eventueel op willen opsturen als het zover is? Dan kunnen ze afgedraaid worden.
Met vriendelijke groeten,
Yorick.
Dan heb ik inclusief mijzelf nu 4 mensen die wel zo'n trekkertje willen. Ik wacht nog even verdere reacties af.
Zou jij die crank eventueel op willen opsturen als het zover is? Dan kunnen ze afgedraaid worden.
Met vriendelijke groeten,
Yorick.
Sportief fietsend!
Jawa, zolang ik hem terugkrijg wel

Top dankjem-gineering schreef: ↑26 dec 2024, 15.51
Rechts is in principe linkse draad, omdat rechtse draad aan deze kant makkelijk losloopt. Je komt wel rechtse draad tegen maar dat is armoe: Italiaanse draad, Franse draad etc
Beste Borcheld,
Natuurlijk krijg je die terug, geen zorgen.
Groeten,
Y.
Natuurlijk krijg je die terug, geen zorgen.
Groeten,
Y.
Sportief fietsend!
Alleen hoe heet het gereedschap (waar koop ik het?)waarmee je hem vaster of losser kan zetten, dus op 4 of 2 van die gaten past?
Weet wel dat er een soort tang met 2 van die stiftjes bestaat.
Bijvoorbeeld bij het onvolprezen webwinkel van @m-gineering:Alleen hoe heet het gereedschap (waar koop ik het?) waarmee je hem vaster of losser kan zetten, dus op 4 of 2 van die gaten past?
https://www.m-gineering.nl/shoptlaandr.htm
en dan scrollen naar "pensleutel".
Top dankjetdebruin schreef: ↑28 dec 2024, 10.33Bijvoorbeeld bij het onvolprezen webwinkel van @m-gineering:Alleen hoe heet het gereedschap (waar koop ik het?) waarmee je hem vaster of losser kan zetten, dus op 4 of 2 van die gaten past?
https://www.m-gineering.nl/shoptlaandr.htm
en dan scrollen naar "pensleutel".
Ben dit keer maar creatief geweest
En voor de zekerheid maar eem gemerkt, heb de andere kant niet losgekregen, dus maar zo goed mogelijk gespoeld met wasbenzine en daarna met kleine spuitje wat ik tussen de kogels kreeg en langs de trapas weer ingevet. Ben alleen de linker crankbout kwijtgeraakt. Normaal vind ik hem wel weer bij opruimen, dit keer niet. Dus moet echt alles ondersteboven halen in mijn garagebox.. kan niet zomaar weg zijn
De pensleutel op zijn site is alleen de verkeerde maat helaas, moet 3mm hebben namelijk, maar heb gelukkig nu wel een zoekterm om de juiste te gaan zoeken 

Kan je mij een pb sturen met het adres?
Lukte mij niet om pb naar jouw te sturen