Locomotief-Manus Brinkman-Gazelle

Vragen, discussies en info over racefietsen en sportieve fietsen met derailleur.
Cyclissimo

Re: Locomotief-Manus Brinkman-Gazelle

Bericht door Cyclissimo »

Gerard51 schreef: 8 jan 2025, 09.08 Ben helemaal nieuw op dit forum , dus excuses als ik het verkeerd doe , ben in bezit van een locomotief tour de France met aangelaste achterdrager , simplex achterderailleur bevestigd met 2 boutjes aan achtervolg 4 speed , titan stuur 56 staat er in geslagen , stalen gespied cranckstel , framenr begint met 54 , de kleur is zilver paars , wie kan mij vertellen hoe oud deze fiets is ?
Mvg.Gerard
Leuke fietsen blijven het. Ik heb er ook een als dagelijkse fiets. Iets nieuwerdan deze. Deze heeft nog de mooie uiteinden van de staande achtervork in potloodvorm. Zoals gezegd van 55-56. Wel helemaal gemoderniseerd en opnieuw gespoten. Hij zal er destijds heel anders hebben uitgezien in zwart of grijsblauw.
marco verbaant

Re: Locomotief-Manus Brinkman-Gazelle

Bericht door marco verbaant »

Cyclissimo schreef: 19 jan 2025, 00.06 Leuke fietsen blijven het. Ik heb er ook een als dagelijkse fiets. Iets nieuwerdan deze. Deze heeft nog de mooie uiteinden van de staande achtervork in potloodvorm. Zoals gezegd van 55-56. Wel helemaal gemoderniseerd en opnieuw gespoten. Hij zal er destijds heel anders hebben uitgezien in zwart of grijsblauw.
Je maakt ons nieuwsgierig. Benieuwd naar een foto... :D
"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
Plaats reactie