Cyclo freewheel 13-17t

Vragen, discussies en info over racefietsen en sportieve fietsen met derailleur.
RobAbb

Re: Cyclo freewheel 13-17t

Bericht door RobAbb »

Bedankt voor het aanbod. Ik woon echter in West-Friesland, dus lastig om 'even' langs te komen.

Ik probeer het eerst met degene die ik besteld heb, mocht dat niet lukken, kom ik er bij je op terug.
RobAbb

Bericht door RobAbb »

Freewheel is eraf, met veel moeite. De gekochte afnemer paste niet, ondanks het feit dat deze voor Cyclo freewheels geschikt zou moeten zijn. Met hulp van Corwim de Jongh van De Drie Meren in Purmerend is het uiteindelijk toch nog gelukt, nogmaals bedankt Corwim!
RobAbb

Bericht door RobAbb »

Sunrace freewheel gekocht maar helaas past dit niet. Engelse draad, blijkt dat mijn naaf (Campagnolo Gran Sport) een Italiaanse draad heeft. Verder is mijn 'oude' freewheel 25 mm diep, de Sunrace 30 mm diep. Of dat mogelijk ook nog een probleem is weet ik niet, niet kunnen proberen.

Nu dus op zoek naar een 5-speed freewheel, 14-28t, Italiaanse draad en 25 mm diep.

Will be continued ...
velofilie

Bericht door velofilie »

Hallo Rob,

Hoe heilig is de draad?
Nasnijden met 1 3/8" x 24 kan ook; heb ik nog wel liggen....

Groet, Wiel
RobAbb

Bericht door RobAbb »

Beste Wiel,

Bedankt voor de tip en aanbod en excuus voor mijn late reactie. Nasnijden zou een optie kunnen zijn maar heb inmiddels een passend freewheel gevonden, een Maillard.

Vriendelijke groeten,
Rob
Plaats reactie