Foto-thema juni: Evenementen

Voor alle off-topic zaken.
Maarten Waarlé

Re: Foto-thema juni: Evenementen

Bericht door Maarten Waarlé »

Ha, Beau Velo.
Jammer genoeg geen bezoek gebracht aan het Helyett museum. We fietsen er elke dag een paar keer langs af van camping naar evenement.
Voor de deur een aantal oldtimers waaronder zo`n Mochet velo car (maar dan met motor). Het zag er wel goed uit maar dan is het opeens zondag ochtend en tijd voor naar huis te gaan..
Bezoek gaat nog een keer gebeuren. Er staan wel foto s in de link naar oldtimer web.

De dames zangeressen die je op foto hebt staan herken ik. Die hebben ook de IVCA aangedaan op de laatste avond.
De Fransen zijn goed in sfeer maken!
Jeroen Zuiderwijk

Bericht door Jeroen Zuiderwijk »

Fotomaan schreef: 7 jun 2025, 06.44 De Grootte Transportfiets Toer 2015 in Haarlem.
Ik zat net even te kijken, de ijskoude wintertoer is de laatste die ik had meegereden. Hopelijk zijn er in de toekomst voor mij weer wat meer mogelijkheden, maar dat kan nog een paar jaartjes duren.
non-fixie

Bericht door non-fixie »

Een van de aardigste evenementen in Nederland was de Tour d'Historique in Haarlem. Niet in de laatste plaats vanwege de aanwezigheid van de typisch Noord-Hollandse merken, zoals Springfield, Vittorio, Reus en Giovanni.

Officiële persfoto van de editie van 2017:

Tour d'Historique '17.jpg
Tour d'Historique '17.jpg (264.91 KiB) 3063 keer bekeken
Plaats reactie