Broken Bike Bits
Broken Bike Bits
Dankzij @non-fixie's refereren aan Marc Bulgier's heerlijke eighties website in de koffie corner bedacht ik dat Broken Bike Bits wellicht interessant is. Niet allemaal écht oude fietsen of fietsonderdelen, maar inmiddels horen veel de jammerlijk mislukte lichtgewicht ideeen uit de jaren '80 wel tot de old-timer hobby, vandaar.
- marco verbaant
Re: Broken Bike Bits
Jeetje... wat kan er veel misgaan.tdebruin schreef: ↑5 jan 2026, 22.10 Dankzij @non-fixie's refereren aan Marc Bulgier's heerlijke eighties website in de koffie corner bedacht ik dat Broken Bike Bits wellicht interessant is. Niet allemaal écht oude fietsen of fietsonderdelen, maar inmiddels horen veel de jammerlijk mislukte lichtgewicht ideeen uit de jaren '80 wel tot de old-timer hobby, vandaar.
"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"
-
m-gineering
wacht, er is nog meer: https://www.m-gineering.nl/oops.htmmarco verbaant schreef: ↑5 jan 2026, 23.42Jeetje... wat kan er veel misgaan.tdebruin schreef: ↑5 jan 2026, 22.10 Dankzij @non-fixie's refereren aan Marc Bulgier's heerlijke eighties website in de koffie corner bedacht ik dat Broken Bike Bits wellicht interessant is. Niet allemaal écht oude fietsen of fietsonderdelen, maar inmiddels horen veel de jammerlijk mislukte lichtgewicht ideeen uit de jaren '80 wel tot de old-timer hobby, vandaar.![]()
/Marten
Tja, men zegt wel eens “vroeger was alles beter" , wat zeker niet voor alles opgaat, maar voor sommige zaken toch zeker wél...
- marco verbaant
En ook zondag nog was Thibeau Nys ridder te voet, met een gebroken cart(b)on stuur... 
"de waarde van een klassieke fiets zit in het hart, niet in een portemonnee"