Stuur stangremmen

Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3854
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Stuur stangremmen

Bericht door maartenB »

Het probleem is dat die dingen (vaak) niet uitwisselbaar zijn.
Het is geen standaardproduct ofzo. Anders had je het toch ook wel van je oude stuur kunnen halen?
Verder heb ik hier wel een dergelijk stuur liggen, heb vanmiddag al even voor je gekeken, maar om je nou een heel stuur toe te sturen voor een beugeltje...
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
f4_1400
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 dec 2012, 10.30

Re: Stuur stangremmen

Bericht door f4_1400 »

Het stuur dat op de Phoenix zat was van een heel ander model, zie de eerste foto, dus dat beugeltje kan ik niet gebruiken. Het beugeltje van het stuur op de 2e foto zou perfect passen, ware het niet dat dat stuur op mijn Juncker kruisframefiets zit en die moet ook gewoon blijven werken :mrgreen:
Gebruikersavatar
maartenB
Berichten: 3854
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19.39
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Stuur stangremmen

Bericht door maartenB »

stuur me nog even een mail op: maarten [at] bokslag.com

Ik heb waarschijnlijk wat voor je.
Meer weten over een specifiek merk of model hoge bi of safety van voor 1895? http://www.antique-bicycles.net
f4_1400
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 dec 2012, 10.30

Re: Stuur stangremmen

Bericht door f4_1400 »

Bedankt, zie mail!
f4_1400
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 dec 2012, 10.30

Re: Stuur stangremmen

Bericht door f4_1400 »

Van Maarten heb ik een passend beugeltje gekregen. Dit moest wel aangepast worden, het vierkante gat stond onder 45 graden met die van de originele beugel. Ik heb toen 4 nieuwe hoekjes uit het gat geveild en de originele hoekjes dichtgelast, zie foto's, nu past het wel.

Nu alleen nog leren fietsen op de Mutaped, het is mij nog niet helemaal duidelijk wanneer het ding nu precies op- en afschakelt.

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie