Heb het frame hier op het forum van een merk kunnen voorzien, heb nog geen zoektocht gedaan naar het balhoofdplaatje, dat is mijns inziens het laatste onderdeeltje.
Heb mooie houten spatborden opgedoken, mooie jaren 20 stuur met stangenremmen klaarliggen.
De spatborden heb ik een jaar geleden geschuurd en die liggen mij te smeken om een mooie laag lak, ik vind het prachtig hoe mooi hout word als je het wat liefde geeft!

Allereerst zocht ik een velg voor om een 40 gaats naaf die ik er voor gekocht had, maar die naaf kan nu weer weg!

Heb van Charles Wagenaar een mooie naaf gekocht (36 gaten) die ik erin wil bouwen en samen met een naafdynamo 55' die ik nog had gevonden op marktplaats en de eerder geziene (wat roestige) velgen en een stel RVS velgen worden het volgens mij prachtige wielen!
Nu maar eens bezig gegaan, het voorwiel is in ieder geval goed gelukt. Had een ander wiel gebruikt als voorbeeld ,nu maar hopen dat die juist gespaakt was. Morgen even richten en ophangen.

Na het weekend zou ik even berekenen wat voor spaken ik nodig heb voor de duomatic naaf, iemand enig idee?